icon-3

משבר תקשורתי הוא אירוע בעל השפעה שלילית על השם הטוב או המהימנות של הלקוח.

הצעד הראשון הוא להכין את המשבר, משבר תקשורתי נוצר כאשר העובדות סותרות את המסר האסטרטגי של חברה אדם או ארגון.

כאשר פורץ משבר יש חשיבות רבה למהירות התגובה, השעות הראשונות מפרוץ המשבר הן שעות קריטיות שמכריעות את אופי הסיקור התקשורתי.
הדבר החשוב ביותר בשעות אלה הוא כאמור להיות מהיר ולהיות בקשר שוטף עם העיתונאים הרלוונטיים.

יש שתי דרכים אפשריות לתגובה – הכחשה או לקיחת אחריות.
אם אין בטענות אמת – יש להכחיש במהירות ברמה העובדתית ולצרף עובדות שאינן ניתנות לערעור.

הדרך השנייה היא לקיחת אחריות.
לקיחת אחריות אינה אומרת הודאה באשמה, לקיחת אחריות אומרת אני בודק את העובדות ומבטיח לעדכן בממצאים.

על המנהיג להתייצב בחזית בעת משבר ולהעביר מסר של נטילת אחריות.
אחד הכלים בעת משבר – מסיבת עיתונאים – עצם קיום המסיבה מראה שקיפות ונטילת האחריות אמיצה מול הציבור.
גם הפרזנטור של החברה/ארגון הוא זה שצריך לעמוד בחזית ולשדר שליטה במצב. מפאת חיסיון לקוחותינו, לא נוכל לפרסם את רוב רשימת המשברים והקמפיינים אותם ליווה המשרד.

נוכל לציין שטיפלנו בין השאר בנושא שכר לימוד באוניברסיטאות, מאבק הבנקים בכנסת מול דו”ח בכר, מאבק על מעמד ושכר המורים, קידום חוק הנגישות, מאבק הקואליציה העולמית נגד פרוות, מאבק נגד ביטול המע”מ לבתי מלון באילת, מאבק הכוריאוגרפים, המעבר המיתוגי מ”נסטי” ל”פיוזטי”, ליווי פעילות עמותת משמר בעלי-החיים, עמותת ויגן פרינדלי, ייעוץ תקשורת לבית נשיא המדינה בזמן מלחמת לבנון השנייה ועוד…

icon-3

משבר תקשורתי הוא אירוע בעל השפעה שלילית על השם הטוב או המהימנות של הלקוח.

הצעד הראשון הוא להכין את המשבר, משבר תקשורתי נוצר כאשר העובדות סותרות את המסר האסטרטגי של חברה אדם או ארגון.

כאשר פורץ משבר יש חשיבות רבה למהירות התגובה, השעות הראשונות מפרוץ המשבר הן שעות קריטיות שמכריעות את אופי הסיקור התקשורתי.
הדבר החשוב ביותר בשעות אלה הוא כאמור להיות מהיר ולהיות בקשר שוטף עם העיתונאים הרלוונטיים.

יש שתי דרכים אפשריות לתגובה – הכחשה או לקיחת אחריות.
אם אין בטענות אמת – יש להכחיש במהירות ברמה העובדתית ולצרף עובדות שאינן ניתנות לערעור.

הדרך השנייה היא לקיחת אחריות.
לקיחת אחריות אינה אומרת הודאה באשמה, לקיחת אחריות אומרת אני בודק את העובדות ומבטיח לעדכן בממצאים.

על המנהיג להתייצב בחזית בעת משבר ולהעביר מסר של נטילת אחריות.
אחד הכלים בעת משבר – מסיבת עיתונאים – עצם קיום המסיבה מראה שקיפות ונטילת האחריות אמיצה מול הציבור.
גם הפרזנטור של החברה/ארגון הוא זה שצריך לעמוד בחזית ולשדר שליטה במצב. מפאת חיסיון לקוחותינו, לא נוכל לפרסם את רוב רשימת המשברים והקמפיינים אותם ליווה המשרד.

נוכל לציין שטיפלנו בין השאר בנושא שכר לימוד באוניברסיטאות, מאבק הבנקים בכנסת מול דו”ח בכר, מאבק על מעמד ושכר המורים, קידום חוק הנגישות, מאבק הקואליציה העולמית נגד פרוות, מאבק נגד ביטול המע”מ לבתי מלון באילת, מאבק הכוריאוגרפים, המעבר המיתוגי מ”נסטי” ל”פיוזטי”, ליווי פעילות עמותת משמר בעלי-החיים, עמותת ויגן פרינדלי, ייעוץ תקשורת לבית נשיא המדינה בזמן מלחמת לבנון השנייה ועוד…

השאר פרטים ואחד מנציגנו
יחזור אליך בהקדם!




    השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם!