יחסי ציבור נחוצים לפעילות כל יחיד או גוף הרוצה להגיע אל תודעת הציבור.
היחצן הוא איש מקצוע שיש ביכולתו לייצר עבור העיתונאים מידע רלוונטי עבור הלקוח שלו.
עולם היחצנות נשען על כוחה של הידיעה העיתונאית המספקת אמינות גדולה יותר מאשר פרסום
בדרך של רכישת שטחי פרסום או זמן שידור במדיה הנחשב פחות אמין.
קרא עוד…

icon-14

תוכנית אסטרטגית תקשורתית חיונית לכל ארגון/חברה/אדם בהתנהלות מול גורמי התקשורת השונים.
אסטרטגיה תקשורתית מורכבת מזיהוי ואבחון המטרות של הלקוח, הגדרת קהלי המטרה והגדרה מה רוצים להשיג מהתקשורת.
חשוב לקבוע אסטרטגיה תקשורתית על מנת שלא להיגרר על ידי התקשורת שהיא מאוד חזקה ובעלת עוצמה לכיוונים לא רצויים.
קרא עוד…

icon-10

משבר תקשורתי הוא אירוע בעל השפעה שלילית על השם הטוב או המהימנות של הלקוח.
הצעד הראשון הוא להכין את המשבר, משבר תקשורתי נוצר כאשר העובדות סותרות את המסר האסטרטגי של חברה אדם או ארגון.
כאשר פורץ משבר יש חשיבות רבה למהירות התגובה, השעות הראשונות מפרוץ המשבר הן שעות קריטיות שמכריעות את אופי הסיקור התקשורתי.
קרא עוד…

icon-11

הרשתות החברתיות והאינטרנט הוסיפו מימד חדש לכוח שהיה נתון עד כה ברובו בידי התקשורת הכתובה ואינטרנטית.
העוצמה הרחבה של הרשתות החברתיות יכולה לשנות סדרי עולם.
הרשתות החברתיות מייצרות פעילות יחצנית הניתנת למדידה. פילוח קהלי יעד, תחומי עניין, תחומי עיסוק, זיהוי פוליטי ותחביבים.
קרא עוד…

icon-13

לא, אנחנו לא חברת הפקה אבל שותפים מלאים של הלקוחות שלנו ביצירת אירועים שיהיו יותר תקשורתיים ומפתים.
מסיבות, כנסים, ימי עיון, חגיגות יובל, השקות, פעילויות שיווק וקידום – לכל אלו אנו תורמים את חלקינו ביצירת תוספת צבע ועניין.
בזכות הקשרים והניסיון שלנו אנו שותפים מלאים של הלקוח בייזום ביצירה ובחשיפה.
קרא עוד…

icon-12
icon-14

יחסי ציבור

יחסי ציבור נחוצים לפעילות כל יחיד או גוף הרוצה להגיע אל תודעת הציבור.
היחצן הוא איש מקצוע שיש ביכולתו לייצר עבור העיתונאים מידע רלוונטי עבור הלקוח שלו.
עולם היחצנות נשען על כוחה של הידיעה העיתונאית המספקת אמינות גדולה יותר מאשר פרסום
בדרך של רכישת שטחי פרסום או זמן שידור במדיה הנחשב פחות אמין.
קרא עוד…

icon-10

אסטרטגיה תקשורתית

תוכנית אסטרטגית תקשורתית חיונית לכל ארגון/חברה/אדם בהתנהלות מול גורמי התקשורת השונים.
אסטרטגיה תקשורתית מורכבת מזיהוי ואבחון המטרות של הלקוח, הגדרת קהלי המטרה והגדרה מה רוצים להשיג מהתקשורת.
חשוב לקבוע אסטרטגיה תקשורתית על מנת שלא להיגרר על ידי התקשורת שהיא מאוד חזקה ובעלת עוצמה לכיוונים לא רצויים.
קרא עוד…

icon-11

ניהול משברים

משבר תקשורתי הוא אירוע בעל השפעה שלילית על השם הטוב או המהימנות של הלקוח.
הצעד הראשון הוא להכין את המשבר, משבר תקשורתי נוצר כאשר העובדות סותרות את המסר האסטרטגי של חברה אדם או ארגון.
כאשר פורץ משבר יש חשיבות רבה למהירות התגובה, השעות הראשונות מפרוץ המשבר הן שעות קריטיות שמכריעות את אופי הסיקור התקשורתי.
קרא עוד…

icon-13

רשתות חברתיות

הרשתות החברתיות והאינטרנט הוסיפו מימד חדש לכוח שהיה נתון עד כה ברובו בידי התקשורת הכתובה ואינטרנטית.
העוצמה הרחבה של הרשתות החברתיות יכולה לשנות סדרי עולם.
הרשתות החברתיות מייצרות פעילות יחצנית הניתנת למדידה. פילוח קהלי יעד, תחומי עניין, תחומי עיסוק, זיהוי פוליטי ותחביבים.

icon-12

אירועי תקשורת

לא, אנחנו לא חברת הפקה אבל שותפים מלאים של הלקוחות שלנו ביצירת אירועים שיהיו יותר תקשורתיים ומפתים.
מסיבות, כנסים, ימי עיון, חגיגות יובל, השקות, פעילויות שיווק וקידום – לכל אלו אנו תורמים את חלקינו ביצירת תוספת צבע ועניין.
בזכות הקשרים והניסיון שלנו אנו שותפים מלאים של הלקוח בייזום ביצירה ובחשיפה.
קרא עוד…

השאר פרטים ואחד מנציגנו
יחזור אליך בהקדם!




השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם!